Problem Signature 09: System.UnauthorizedAccess
Richard,helaas gaat er e.e.a. blijkbaar mis (bij mij)Na de installatie (die paar minuten heeft geduurd) wslk om DotNet te downloaded krijg ik melding "Geluidenspeler has stopped working"Details ...Problem signature: Problem Event Name: CLR20r3 Problem Signature 01: Geluidenspeler.exe Problem Signature 02: 2.2.1.0 Problem Signature 03: 55a7fb6f Problem Signature 04: mscorlib Problem Signature 05: 4.0.30319.34209 Problem Signature 06: 53489fcf Problem Signature 07: 3976 Problem Signature 08: 3f Problem Signature 09: System.UnauthorizedAccess OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1 Locale ID: 2057 Additional Information 1: d4b5 Additional Information 2: d4b568ab1211fc7230d356070efffd12 Additional Information 3: b72d Additional Information 4: b72dbf839288a7e6af8e967b0ecda72cHeb ik iets over het hoofd gezien ?Groeten,Hans
Alleen voor windows gebruikers dus....jammer
Hoi Hans,Ik heb het programma draaien onder Windows 7 Home Premium 64-bit SP1. Als ik het goed zie heb jij de Enterprise versie in plaats van de Home Premium. Probeer het programma eens te starten als Administrator(met rechts op de snelkoppeling klikken en dan Uitvoeren als administrator). Het programma gebruikt registerverwijzingen dus misschien dat de beveiliging daarvan in de Enterprise versie wat strikter is.Hopelijk krijg je het aan de gang.
Richard,Met het uitvoeren als Admin krijg ik het idd opgestart, echter bij het afsluiten krijg ik soortgelijke foutmelding************** Exception Text **************System.Security.SecurityException: Requested registry access is not allowed. at Microsoft.Win32.RegistryKey.OpenSubKey(String name, Boolean writable) at Geluidenspeler.Form1.Form1_Close(Object sender, EventArgs e) at System.Windows.Forms.Form.WmClose(Message& m) at System.Windows.Forms.Form.WndProc(Message& m) at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)The Zone of the assembly that failed was:MyComputerIk ga het straks op mijn trein-laptop proberen - die is normaliter niet zo strikt :-)Groeten,Hans
Beroeps programmeur meldt zich...De oorzaak van de foutmelding is eigenlijk heel simpel: Je hebt een clickonce applicatie model gebruikt, en die mogen nooit de registry aanpassen. Een ander (kleiner) probleem is dat de applicatie niet op alle Windows versies gaat werken omdat je gebruik maakt van Windows media player. Maar dat kan je als een van de systeem eisen noteren.