Vanmorgen uitgeprobeerd op ander adres.Conclusie.De decoder reageert op 29/30/31/32. (deze nrs kan ik niet gebruiken)Servo's gaan om.
De DR4020 het begin adres 37 ( 29 + 8 ) geven... dan reageertie van 37, 38, 39, 40 voor de servo's en 41, 42, 43, 44 voor de schakelaars.
Ok, ik ga een nwe adressering geven met beginadres 37.Dan moet , als ik het goed begrijp, de servo's bedienbaar zijn op 33 t/m 36.
De DR4020 DigiServo decoder is een volledig programmeerbare, multiprotocol servodecoder. De decoder heeft aansluitingen voor 4 modelbouwservo's. Daarnaast ook nog 4 aan-uit schakeluitgangen.De DigiServo decoder is de eerste servodecoder die volledig werkt op basis van functie-mapping.De decoder ziet de "wisseladressen" als stuurfuncties voor de diverse uitgangen. Afhankelijk van de ingestelde mapping kan de decoder 1 tot 8 "wissel"adressen in beslag nemen.
PresetsOm het programmeren wat eenvoudiger te maken, staan er vier z.g. preset-CV's ter beschikking.CV47. Deze write-only CV stelt automatisch een aantal standaard effecten in.Programmeren met de waarde:0 = 4 separate servo's: adres 1–4, 4 separate schakeluitgangen adres 5-81 = 4 wisselservo's: adres 1-4, uitgangen schakelen in middenstand. Deze setting is te gebruiken , als op de schakeluitgang een RELAIS voor puntstukspolarisatie wordt aangesloten.2 = 4 seinservo's met bounce: adres 1-4, 4 separate schakeluitgangen adres 5-8. De uitgangen kunnen b.v. gebruikt worden om de verlichting van het sein aan en uit te schakelen.3 = 2 gepaarde servo's met bounce: adres 1-2, uitgangen knipperen in tegenfase. Deze setting is bij uitstek geschikt voor het bedienen van een Nederlandse AHOB.