En deze in Noorwegen gescoord. Een model van Collection model. Heeft zo tot na 1970 gereden ook in combinatie met de stalen moderne NSB rijtuigen.
Vandaag met de post binnengekomen van het Laserbeest uit Delft: perrondelen in HO, keurig gelaserd in 2mm MDF en op maat voor het baantje in wording.Eerder deze week van Shapeways de onderdelen voor de perronkappen, min of meer gebaseerd op model Geldrop etc.
Leuke wagens inderdaad, daar heb ik ook een oogje reservering op (helaas vandaag niet op kunnen halen op Houten door onvoorziene onvoorzienigheden). Zo'n soort zeilbak kwam ik trouwens laatst ook nog tegen, gelijk even snel een fotootje gemaakt voor het archief
Na jaaaren wachten zijn de eerste versies eindelijk uitgeleverd: de verkorte einheitswagen EWI in spoor 0 door Bemo. Het resultaat mag er wezen: een verkleind origineel met functionele balgen, verlichting middels decoder, en een complete binneninrichting. Zelfs het tafeltje, de verwarming en het vuilnisbakje zijn terug te vinden. Van de laatste kan alleen het dekseltje nog niet open. De superdetaillering heeft wel als nadeel dat grofstoffelijk vastpakken niet gewaardeerd wordt door dit model. Een zachte hand is een absolute voorwaarde.Groet! Frans
Fijn Martijn !Ik had ze nog niet echt zo op fotos gezien, dus ik vond het een beetje een vreemde eend in de set. Maar hij is dus correct
Alleen 2eklas in de trein. 1e klas bestond toen niet in dit soort treinen. Er reden wel 1/2eklas wagens in mee waarbij de 1e klas was weggeschilder.
Kan er dan nog wel een V200.1 voor, of moet je verder terug in de tijd en naar een V200.0 teruggrijpen?Mooie trein!