De Dr5000 is dat niet?
Waarom? Waarom in hemelsnaam een zak geld wegbrengen voor iets wat je waarschijnlijk niet eens nodig heb? Die DR5000 waren al redelijk 200% compleet in iedereen zijn behoefte om een baan volledig mee te automatiseren. Ik bedoel je hebt 4 terugmeldbussen, DCC en een programmeerspoor.
Welke upgrade van de DR5000 van YaMoRC bedoel je hier?
Heb voor een prikkie een DR5000 op de kop kunnen tikken en wil deze graag aan mijn PC hangen om zo de decoders te kunnen programmeren.
De USB van de DR5000 is onbetrouwbaar.Bij mij kwamen de meldingen van de loconet bezetmelders onregelmatig door.
Ik heb er al eens wat gerepareerd door de kabel er direct aan te solderen.
En tot versie 1.5.5 qua software wel ok, Maar de latere wijzigingen die door Digikeijs zelf zijn aangebracht niet.
Hoezo zak geld.
Met de upgrade tot YD7001 heb je gewoon weer betrouwbare software updates.Dus zeker een zinvolle besteding.
XpressNet-LAN, Z21®, LocoNet Binary, LocoNet LBServer, JMRI: WiThrottle and YD.Command** protocols on WiFi and LAN and … SIMULTANEOUS !
Met de Yamorc upgrade hoef ik geen instellingen meer aan te passen als ik de ene of de andere regelaar wil gebruiken
Vrijheid, blijheid, toch!
Zelf gebruik ik op mijn vertrouwde ECoS de volgende "protocollen" DCC, M4, Motorola
De DR5000 kon wel wi-throttle, maar niet tegelijkertijd ook Z21.