-dus geef het gewoon een kans en laat vervelende opmerkingen er buiten.
-die regels zijn niet door mij bedacht maar door de overheid en niet van andere overgenomen.
Motivatie GenoegenHet aanbieden van miniatuurbelevingen aan kinderen en senioren die door ziekte en/of handicap niet (genoeg) in staat zijn om deze ervaring (makkelijk) te ondergaan. Dit kan variëren van het organiseren van speciale workshops of het brengen van bezoeken aan attracties, afhankelijk van de aard van de doelgroep.
Doelstellingen Meemaken in Miniatuur kent drie hoofddoelstellingen, namelijk:Genoegen Het aanbieden van miniatuurbelevingen aan kinderen en senioren die door ziekte en/of handicap niet (genoeg) in staat zijn om deze ervaring (makkelijk) te ondergaan. Dit kan variëren van het organiseren van speciale workshops of het brengen van bezoeken aan attracties die deze beleving bieden. Miniworld Rotterdam is één van de partijen waarmee intensief zal worden samengewerkt. Miniworld Rotterdam zal de faciliteiten ter beschikking stellen zonder kosten of tegen kostprijs, afhankelijk van de aard van de doelgroep.
Volgens mij kan je beter een papagaaien kwekers clubje gaan oprichten.....
-de één is beter met brieven schrijven en een ander beter met zijn handen en techniek.-voor iedereen een plaats in deze wereld en niet alleen voor je zelf.
- doel is met elkaar een module modelspoorbaan te maken.-geef het een andere kans om met elkaar te bouwen aan een modelspoorbaan module.-waardeer een ieder waar hij goed in is
Ik krijg het gevoeld dat Freek een meer persoonlijk doel achter zijn "stichting" heeft. Meer een sociaal karakter om vooral in contact te komen met mensen.
Even gekeken op internet: Treinenclub 1904 te Gouda. Wie, wat, waar en hoe zal je even moeten uitzoeken