Er zit een, ongetwijfeld stomme, fout in de keerlussen die ik niet kan localiseren. De buitenkeerlus doet het goed en probleemloos. De binnenbocht weigert te werken. En lijkt zelfs keerlusmodules te eten.Ik ben er inmiddels dusdanig veel tijd mee kwijt geraakt dat ik besloten heb e.a. voorlopig even te parkeren voor later en "de wissels te klemmen". Ik zal mogelijkerwijs binnenkort even een tekening plaatsen van hoe en waar de isolatielassen zitten, maar voor zo ver ik nu kan zien zijn de binnen- en buitenbocht gewoon gelijk aan elkaar. Verder is de keerlussectie volledig galvanisch gescheiden van de rest van de baan (dit is nagemeten). Het enige wat ik nog kan verzinnen is dat e.a. komt doordat ik met Piko Hondenkoppen test die hun stroom afnemen over het hele treinstel en dat dit iets in de war stuurt.Voorlopig genoeg getobt en nu even verder met iets leukers.
Paul, misschien heb ik het draadje niet helemaal goed gevolgd maar je hebt er toch 2? Als dat zo is, hebben ze alle 2 diezelfde fout. Zo niet moet je ze eens gaan vergelijken maar waarschijnlijk was je dan daar zelf ook al op gekomen .
Lijkt het op de zelfde problemen van Rijswijk??
Voor de komende beurs is echter enkelspoor ook goed genoeg en moeten we evt. maar eens op de beurs kijken of het vindbaar is.