Pardon? Omwille van diegenen die het wel willen maar te beroerd zijn om het in te bouwen moet het mij door de strot gedouwd worden? En mag ik er nog voor betalen ook?Wie verlichting wil, bouwt het er zelf maar in.
De ontwikkeling is dat dit soort dingen er tegenwoordig standaard opzitten. .... Net als je geen auto meer zonder airbag nieuw kan kopen. Dat verplicht je niet om auto te rijden, dat is een eigen keuze.
... Want je ziet ook vaker dat de binnenverlichting gekoppeld is op de front en sluitseinen.Neem bijvoorbeeld de Märklin/Trinx Koploper.Deze kent dat probleem ook, en daarbij komt dat dat bij dit treinstel beslist niet uitziet.Want door het enorme blok in de motorwagen is de halve motorwagen onverlicht, dat ziet heel onnatuurlijk uit...
Verder vind ik het overigens een redelijk zinloze discussie, maar dat terzijde.
Dat is meer emotie (hoe begrijpelijk ook) dan verstand. Wat betaal je er uiteindelijk voor? Een dubbeltje op de totaalprijs? Of een euro?
Niels, de meeste modelspoorders wisselen hun modellen wel eens (dus ook ondergetekende)Dus ze staan niet altijd in de vitrine.Die vergelijking gaat ook volledig mank.