Hoi Jonathan,Dank voor de complimenten!Het idee van de rangeerbaan boven een normale baan komt uit de MIBA, special 93 "Güter auf die Bahn". Er staat daar een rangeerbaan in die werkt als een amerikaanse switch layout, maar eronder ligt een deel waar je normaal met treinen kan rijden. Ik heb later, geïnspireerd door dat artikel, het rangeerdeel op mijn "schaduwstation" gezet en ben de Inglenook op het station gaan gebruiken om de treinen voor boven klaar te zetten. Het in de MIBA voorgestelde "carcard" systeem bood mij wat te weinig mogelijkheden (vaste bestemming per wagon op een vaste kaart) dus heb alles in een hoge hoed gedaan en er een soort "hybride" rangeerpuzzel van gemaakt met van alles een beetje. Het werkt in ieder geval wel en het verrassingselement van de elektrische dobbelsteen is een geinige aanvulling..Voor video moet je nog even geduld hebben. Er staan er nog een aantal van de Bregenzerwald Bahn, maar als ik weer iets video-achtigs in elkaar knutsel wil ik weer zo'n zelfde kwaliteit. Dat kost veel tijd en er liggen nu nogal wat meer projectjes te wachten.. Is misschien wel een keer een leuk idee om dan de rangeervoortgangen op video te zetten.. groet Daan.