Volgens mij staan op die Roco wagens 45 ft containers. Dat is mooi, want veel zie je die verder niet in model en des te meer in de werkelijkheid.
Het meest bijzondere was nog wel een marktplaats-winst die me lang zal bijblijven. Ik had op MP geboden op een liliput h0e startsetje geboden voor 80 euro. (Ligt in modelbouwwinkels nog voor 150) Daarmee ging de verkoper eindelijk akkoord en uiteindelijk kreeg ik het pakket. De verkoper zei nog; let op, er zit een extraatje in de doos. Tot mijn grootste verbazing ooit kreeg ik van deze gulle meneer nog eens een EXTRA startset, gratis. Na navragen of dit wel goed was zei hij: Ik doek de hele handel op en ik vind het leuk om iemand er een plezier mee te doen. en nu rijden de treintjes weer!. Een anekdote om nooit te vergeten, een zogenaamde Random Act of Kindness
DSC00335 by remyvanthof, on Flickr
Ik heet wel niet Dirk, maar de tekst op de reclamefolder spreekt voor zich.
Een LS models rijtuig; nummer: 46128 in pop kleur.
Daardoor is mijn ambrogio trein nu compleet.
Ah, kijk. Dus niet alleen de 1:100 rijtuigen van Fleischmann. Toch maar eens naar kijken dan.
Nu Vollmer er toch echt definitief mee stopt nog maar even een paar bouwdozen kopen. Vandaag kwam deze binnen.