Opnieuw maken zal niet gaan, ik ben out of dat gele compacte piep waar ik de ondergrondjes van heb gemaakt
Euhhh... ik verbeeld me graag dat ik wat verstand heb van filosofie, met name ene meneer Schelling heeft me in een bepaalde periode nogal beziggehouden (dat had te maken met wat Schelling zag als het probleem om het Absolute te begrijpen, namelijk de transcedentie en/of de immanentie van het Absolute in relatie tot onze wereld),maar die Limburgse sigarenliefhebber ben ik tot nu toe nog niet tegengekomen.Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig Groet,Jan
Deze laatste bijdrage van Huibert is bijna filosofie van het (on)zuiverste water. Een tekst beginnen met God en eindigen met tissueslootkantpoep.Eigenlijk heb je daar de twee hoofdthema's ook te pakken; is de mens goed of kwaad, is hij God of poep. Twee uitersten van één, of twee zaken die in balans moeten blijven, of twee drijfveren die elkaar vernietigen, of...........Overigens is het antwoord 42. Maar dat is al eens in een ander draadje vermeld.