Ik ben dan zelf ook op vakantie, en mis dat iets heel leuks wat met deze trein te maken heeft.
Is al duidelijk wat er nou eigenlijk in deze 'analoge' versie met geluid zit? Zit er een echte geluiddecoder in of moet hij voor digitaal nog een gewone decoder krijgen?
PS: Ook het geluid is FENOMENAAL!!!!!!!!!!!
Digitaal deceoder zit er in, maar hij doet het ook analoog. Eerst start de hulpmotor, daarna de beide hoofdmotoren (brul, BRUL!!) en dan zet ie zich in beweging. Digitaal natuurlijk erg mooi te regelen. Het enige wat je mist is de enorme zwart/grijze rookpluim die geproduceerd werd........
Wat wel een pijnlijke fout is bij het model zijn de rooster die op de zijwand/dak van het motorrijtuig zitten deze zijn namenlijk beige gekleurd waar zij op de zijwand in het beige vlak vallen, Als je oude foto's bekijkt dan is toch duidelijk te zien dat deze roosters helemaal zwart horen te zijn.mvg Martijn
Kijk eens aan. Dus ik hoef niet per se de startset te bestellen als ik een DE4 met geluiddecoder wil.
Een handige eigenschap zit in de motorwagen;Met de stuurstand voorop kun je door twee draadbruggetjes op de print te verwijderen er voor zorgen dat de rijspanning altijd van het vooroplopende rijtuig wordt afgenomen.