Ik heb geen smartphone en die wil ik ook niet.
Als jij bijvoorbeeld bij Paradigt (computershop) aankopen doet ,wordt er ieder keer gevraagd of je deaankoopbon of garantiebewijs per email toegestuurd wilt krijgen.NEE DUS.Mijn uitgaven hoeven hoeven door niets en niemand gecontroleerd te worden.Nee,ik ben niet paranoide,maar wel een realist.
Henk,ik respecteer jou mening,helaas is dit wel de realiteit.Om een voorbeeld te noemen,als je Airmiles,rocks wilt sparenmoet je op de kaart gegevens invullen.Die zijn gekoppeld aan een klantennummer,dus jou gegevens.Op deze manier kunnenjou uitgaven gecontroleerd worden.
1.Ooit het wetboek gelezen, daar staat niet dat de boete 35 euro is, daar staat alleen dat er een verhoging kan worden opgelegd. 2.Dat is nu al het geval, er zijn voldoende stations waar je (als je het weet) even snel uit kan stappen en in kan checken. Bespaart je toch weer een stukjebetalen. Bovendien, als jij reageert met de mededeling dat het je spijt maar dat dit 5 euro voor de moeite kost, de rest van de coupe zich achter de oren krabt en de volgendedag beter uitkijkt dat ze zijn ingecheckt. 3.In 2013 zou het geen enkel probleem zijn om die gegevens online op je handheld beschikbaar te hebben. Zo, van "dat is al de derde keer" dat u vergeet in te checken. Heeft veel meer effect dan een of ander briefje dat weken later eens door de bus rolt.
Gelukkig hebben wij nog onze DISCRETIONAIRE bevoegdheid om hier mee om te gaan door de persoon de gelegenheid te geven om op een eventueel volgend station dit als nog te doen.