@Peter het leuke is dat die Wascosa wagens met belading sowieso klopt. Op de site van Andre is deze foto te vinden klik van de 90 ft Wascosa wagen in de Dukoshuttle van HGK met precies de 2 containers die Mehano ook gekozen heeft.
Volgens mij zijn dit, itt mehano geen highcube containers......
Peter, deze info vind ik zeker nuttig. V.w.b die 40 ft container;dze info staat op hun site: Dry bulk containersBERTSCHI’s network of connections makes a pan-European dry bulk container logistics service possible.A wide range of dry bulk containers are available for use:lenght specification volume20’/7.15 m pressurised dry bulk container (aluminium) 28-30 m330’/40’ * pressurised dry bulk container (aluminium) 40-61 m330’ non-pressurised dry bulk container (aluminium) 54-59 m330’ non-pressurised dry bulk container, bag-in-box (steel) 56 m345'/13.50 m non-pressurised dry bulk container (steel) 90 m330'/40' * pressurised dry bulk container aluminium, incl. ADR 40-61 m3daar zie ik toch 2 40' voetscontainers* bij staan.Dat contradicteert een beetje met wat zij zeggen. Maar de info is rechtstreeks afkomstig van hun dus zij zullen het wel weten.Oh wacht, je zegt normaal, dus niet onder druk (pressurized). Daar zal het dan wel aan liggen.
Hallo,De laatste tijd heb ik meerdere discussies gezien over containerwagens in model worden uitgebracht en of de belading die er op zit realistisch is of niet. Het leek mij een goed idee om een draadje te starten waar iedereen met dit soort vragen terecht en waar de experts op containergebied hier hun mening over kunnen geven. Het is helaas een feit dat niet alle fabrikanten hier evenveel aandacht aan besteedt en dat er soms echte fantasieproducten ontstaan. Dus als iemand wil weten of een belading van een containerwagen in model ook een voorbeeld in het echt heeft, dan zou ik zeggen, zet het hier neer. Dat is beter dan dat er steeds in het nieuwe aanwinsten draadje of de Neurenberg draadjes hierover gediscussieerd wordt lijkt mij. Lijkt me wel handig om elke keer als er een wagen besproken wordt een bewijsfoto van het voorbeeld erbij te plaatsen, dan kan er zeker geen discussie meer onstaan. Als ik de enige ben die dit draadje nuttig vindt, dan vind ik dat ook prima. Bezem erdoor en weg ermee zou ik dan zeggen. Misschien ben ik de enige die zo pietluttig is Mvg, Peter