Betekend dat ook die redelijk nieuwe wadlopers met grijs langs de voorruiten er uit gaan?
Ik vraag me af welke stellen het arriva logo allemaal hebben . Van de 3229 is het me bekend.
Mocht je nog 1 willen flitsen/plaaten met het teken dan adviseerik je gewoon eens een middagje Station LeeuwardenCS te doen,dan heb je de meeste kans dat je er een voor je lens krijgt.
We hopen in ieder geval dat er 1 of 2 voor het nageslacht bewaard kunnen blijven.Er is een stichting die zich daar mee zou bezich houden allen ook die ondervinden de stugheid van de NS.Dus of het plan overleeft weet ik zo nogal niet!!
't maakt mij ook niet uit of ze nu wel of niet leasen via een constructie of hoe dan ook,ik weet alleen dat degene die er mee bezig is nogal wat tegen strubbelingen ondervind.Verder wou ik het hier ook bijlaten t is al erg dat het zover zou komen dat deze treinen niet voor het nageslacht bewaard zouden blijven of je nou wel of niet iets hebt met dit matrieël type.Greetz:Menno
Hoe het uitpakt met kleine stichtingen is altijd afwachten. Het doemscenario dat Emiel schetst is uiteraard denkbaar, echter zijn er ook kleinere organisaties die al wel succesvol zijn (denk hierbij aan de HSA met hun 186 of de Stichting2225/Stichting Museummat Railion, die weliswaar hun 2225 nog niet op de baan hebben maar er wel zeer voortvarend en professioneel mee bezig zijn en er zijn nog wel meer voorbeelden). Je kunt dus m.i. niet zonder meer stellen dat nieuwe/kleine stichtingen geen succes kunnen boeken, al kan dat soms helaas wel het geval zijn idd.Maar goed, terug naar het topic over de DH'tjes.groet,Julius