De 6400 doet mij niet zoveel, aangezien ik Duits rijd. De draagwagens voor opleggers zijn wel heel interessant, daar gaan er zeker een aantal van aangeschaft worden. De 80' dubbele draagwagens heb ik zo mijn twijfels over. Volgens mij heeft alleen Railion/DBS die, alle varianten die ze ervan aankondigen lijken me 90' varianten die ze op de 80' wagens drukken. Als iemand bewijsfoto's van de wagens heeft dan graag natuurlijk. De Crossrail wagens bestaan in ieder geval niet, net bevestigt door de fleet manager van Crossrail.Mvg, Peter
Geen proefmodel van de serie NS 6400 in Neurerberg. De geplande leverdata (2e kwartaal dit jaar) lijken mij dan ook extreem optimistisch. Exact vandaag over vijf maanden loopt het tweede kwartaal alweer af. Hoe wil je dan in vredesnaam een product in de winkels hebben als er nu nog niet eens een proefmodel is? Tenzij RockyRail wonderen kan verrichten in China, gaat die planning nooit gerealiseerd worden.mvg,Gert
Ik ben nu met 20 van die 80' wagens (oranje van Wascosa, bestemd voor Locon ) onderweg van Osnabruck naar de Botlek, dus niet alleen DBS rijdt ermee. Tevens zijn ze er in de variant van Touax, ERR, AAE en CB-rail en daar rijden allemaal privaten mee.
Dus ook niet in welk jaar het 2e kwartaal.