Ik had ergens in dit draadje gelezen dat sommige mensen bij de LokSound-uitvoering het geluid van de motor te hard vinden en die van de draaistroom-electroncia te zacht.Nu is dat heel eenvoudig aan te passen aangezien ze als afzonderlijke geluiden in de decoder zijn geprogrammeerd.Heb vandaag even wat zitten spelen met de 6400 die hier inmiddels ook is aanbeland, en je kunt de sterkte van de geluiden (op eigen risico!) als volgt aanpassen:Eerst CV 31 de waarde 1 geven, en daarna kan je met de volgende CV's de geluiden regelen door deze een waarde tussen de 0 en 128 te geven.Motor: CV 259 (af fabriek: 128)Wisselrichter: CV 267 (af fabriek: 80)Gelijkrichter: CV 427 (af fabriek: 55)Ventilator transformator: CV 411 (af fabriek: 120)
Nummers zijn al bedacht ;-) Geen poll nodig anders moeten de 120 varianten maken hahah
Kennelijk doe ik wat fout. Eerst CV 31 op 1 gezet.Nu probeer ik de instellingen zoals jij aangeeft te wijzigen.Wat ik ook invul voor waarden IB geeft overal bij aan FOUT!.De waarden staan als ik ze uitlees allemaal op "0"
Hier precies zo Jeroen : ik wacht op een 6402 om in te kunnen zetten met mijn gele Plan E meetrijtuig en de nog te verschijnen Mw WRDk van Elotrack.