Als we die stinkerij, fijnstofmeuk, lawaaioverlast, zwaremetalen vervuiling aan het einde van dit jaar nu gewoon eens stoppen .......... .. Koop voor dat geld lekker treinen
Ik klaag niet. De confrontatie met de echte wereld komt er aan voor velen van ons en das niet fijn. Lenen met geleend geld gaat lang goed tot blijkt dat ook dat geld weer geleend moet worden...... Ja en dat moet ook weer betaald worden.Door de jaren lang verworven rechten komt een soort van eind en das pijnlijk. Zeker op het moment dat je dan moet gaan interen op je hobby. Dagelijkse kostenverhoging blijkt nog niet eens zo belangrijk maar de hobby.....Zet nu voor de grap al je echte kosten per maand op een rij en daarnaast je "luxe" probleem. Ik denk dat je schrikt van die luxe uitgaven tov de rest.MvgKees-JanTot over 2 1/2 week Houten (vergeet het euro woord niet).
Ik heb helemaal niets tegen zware metalen. Zeker niet als de soortelijke massa zo 19,3 is. Die kun je gratis bij mij komen dumpen.
jammer Martin heeft wel een erg groot punt. Als we die stinkerij, fijnstofmeuk, lawaaioverlast, zwaremetalen vervuiling aan het einde van dit jaar nu gewoon eens stoppen (dus ook voor de kleinkinderen, opa('s) ) dan hoeven we ons nooit meer druk te maken over deze "banale" Eurodiscussies . Koop voor dat geld lekker treinen Allie
Nee want jij gaat bijna nooit .