De opmerking over de duivel (= skip) en de hokjes in Huissen doen het ergste vrezen,
De (gelukkig....) tijdelijke verhuizing van de Gemeente Tram Waelstede naar SKIPrail in Huissen heeft blijkbaar nogal veel stof doen opwaaien en al dat stof schijnt nu in Huissen te zijn neergedaald. Wat in Beuningen reed als een zonnetje, rijdt nu in Huissen als een dweil, ondanks de ATF. Is er dan niets positiefs te melden? Jawel, namelijk:- de catering ter plaatse - de goede sfeer en het optimisme van de beide directeuren Groeten, Rob. -
Enfin, er is zoveel (mechanisch technisch) werk aan de winkel, dat er zelfs in het weekend doorgewerkt moet worden
de ijzige Scandinavische temperaturen in de Huissense klimaatkamer?
Is er dan niets positiefs te melden? Jawel, namelijk:
In de bijgaande foto ziet U de staat van het deels tweedehands gekochte materieel waarmee Waelstede de dienstregeling denkt te onderhouden in combinatie met gratis software uit de oude doos.Daar de infrastruktuur op het oost europeese af is ware het beter geweest tatra's te kopen. Maar nee het getoonde wrak is een ex Halle met door Cegelec geleverde budget motor gekocht uit de afvalbak van de Waggonfabriek te Huissen daar het benodigde geld al op het zonnige eiland was uitgegeven .
Toen ik tijdens een korte pauze tijdens het verjaardagsfeest van mijn wettige echtgenote, waarin ik ondiep in het glaasje had gekeken, een blik op dit forumdraadje wierp, werd ik zeer onaangenaam getroffen door bovenstaande citaten, waarin deze dierbare tramwagen tot op de assen wordt afgekraakt. Deze wagen is indertijd door mij van de poorten van de recycling weggesleept als een mindervalide, verwaarloosde weestram; weggekocht van zijn gijzelnemers voor enkele euro's, wat kralen en een spiegeltje.