2 -> mijn Trix trafo past helemaal niet op een 6604 ? Van de output klopt helemaal niks ?Wat voor trafo moet ik hier hebben ?
4-> ehhhrrrr alle aansluitschema's van de booster zijn voor..... rail met midden geleider ?Mijn huidige rails is ouderwetse Minitrix N spoor, twee rails DC.Moet ik dat nu allemaal wegsmijten of is het aansluitschema anders ?
Jessy,De N spoor artikelen die jij hebt zijn heeeeel veeeeel waard.N spoor is ca. 30 jaar geleden pas uitgekomen.
Jessy,Gewoon de wisselstroomuitgang van je Trix trafo (die voor lampjes, wissels etc.) aansluiten aan de 6604. Wel de draaischakelaar helemaal naar rechts zetten.Bij 2-rail de draad die in je schema naar de middengeleider loopt aan de ene spoorstaaf aansluiten, de draad die naar de railstaven loopt aan de andere spoorstaaf.Succes, Wim
Welke artikelen bedoel je en veel waard in welke zin? Want wij hebben ook minitrix? Niet dat ik het wil verkopen maar ben wel nieuwsgierig!
A/ mijn kennis van afkortingen schiet tekort. DDW ?
Motorola decoders voor gelijkstroom?? Bestaan die wel ??Succes, maar als ik het verkeerd begrepen heb, laat even weten.Maarten van der Burgt.
Maar ehu heb ik het fout MR-Direct en toch ook DDW genereren Motorola en DCC? Net als een IB?Dus mijn inziens ben je niet aan motorola protocol gebonden en die booster stuurd beide wel door.
Heren, letten we er wel op dat dit de (her)beginners-vraagbaak is? Dus niet iedereen, die in deze rubriek een vraag stelt, heeft alle kennis van zaken. Probeer daar in jullie antwoorden een beetje rekening mee te houden.