Ik had hem al eens genoemd maar je zou al je plan E's (inclusief de P) en 2 plan W's kunnen formeren tot één grote trein Zvt-Mt uit de jaren '70. In stijl past daar een 1200 voor (liefst blauw).
Alternatief kan zijn trein Asd-Es: P+A+RD+B+B (3x plan E + 2x plan W). Met de rest aan plan E trein Zl-Vs uit begin jaren '80, ook reeds genoemd: A+B+B, loc 1100 met neus. Begin jaren tachtig ontbrak er wel eens een RD.
Aan de A+B+B kun je ook nog een ICR-BKD toevoegen, wordt het weer een trein Asd-Es uit begin jaren 80, reno 1200 ervoor... Maar misschien is je een ICR net te modern.
Van je restje wat je nog niet hebt ingedeeld kun je in ieder geval een standaard stam ein jaren 70 maken, dus A (plan E)RD (plan E)B (W)B (W)Daar heb je dan een RD voor nodig. De DB A kun je in een buurlandstam vanuit Hannover zetten als variatie op de Noordzee Express: 1113+Plan D RD+UIC-X(B+AB+B+AB+B+B). Deze wordt dan:1113+Plan E RD+UIC-X(A+B+B+B+BD)Daarvoor heb je dan een BD + plan E RD nodigdirkjan
Ik kijk zelf v.w.b. treinsamenstellingen niet op Seinarm, wel voor het stroomlijnmaterieel.De reden dat ik Seinarm er niet voor raadpleeg is dat ik bepaalde karakteristieke treinen gewoon mis zoals de standaardstam Gvc-Vl-Köln: Stalen D + 2x plan K + 2x plan N en trein 2244/47 (plan D).Ik haal mijn info uit eigen foto's en waarnemingen, foto's van anderen en publicaties als boeken en materieelomlopen NVBS/HOV.Plan W heeft altijd een versterkingsfunctie op plan E gehad en later op ICR. De treinen Zvt-Mt en Asd-Es kenmerkten zich tot 1981 resp. 1985 door plan E+W.Op Asd-Es kwamen 3 B's vaker voor dan 2 B's maar een stam A+RD+B+B was geen uitzondering, de B's kunnen dan ook plan W zijn.