Tsja, dan is het goedkoper om je auto te parkeren in Den Dolder of Bilthoven (Kosten: € 0,00) en dan daar te trein te nemen. Je kunt ook bij Hilversum Sportpark of Hollandsche Rading parkeren, ook gratis en de trein nemen.Mvg,Henk
Roco muis ,vraag even of er Nederlands char.set er op zit.Standaard is dit Duits.wil.
@Mark "De banen vielen erg tegen"kan ik me nauwelijks voorstellen - heb je wel alles gezien?
Vrijdagmiddag en zaterdagmiddag Eurospoor bezocht. Nou ja, middag, enkele uren. In verband met ziekte thuis kon ik eigenlijk niet weg. Vandaar dat ik de zondag verstek moet laten gaan.
Bij deze wil ik een grote pluim uitdelen aan onze vrijwilligers. Zonder hun inzet zou Beneluxspoor geen stand hebben. Dat de stand bestaansrecht heeft bleek uit de (vele) vragen over allerhande modelspoorzaken. Bezoekers werden vriendelijk te woord gestaan. Dat de voorzitter hiervoor af en toe aan de kant werd gedrukt vond ik een pluspunt . We staan er immers voor het publiek, niet voor onszelf. Nogmaals mijn respect voor de mensen die drie dagen lang de stand bemannen. Dan hebben we het nog niet eens over voorbereidingstijd en de op/afbouw van het geheel. Chapeau .
Van de linker meneer ontvang ik veel te veel e-mail .
Helaas heeft niet iedereen de opdracht begrepen ... .
De mijne is inderdaad Duits of engels of italiaans en nog een taal.Dat geld alleen voor het setup menu.Voor gebruik heb je alleen maar plaatjes.Aangezien mijn duits en engels goed zijn heb ik daar geen problemen mee.Mvg Rieks