Helpen waar men kan en als je het ergens niet mee eens bent de andere kant opkijken ) oftewel lekker niets typen.......
......En oh ja, pølse-geleuter mag best in het Trambaan-draadje..
Op die manier kom je natuurlijk nooit tot een discussie en dat is bij sommige zaken wel eens verhelderend. BeluisterQuod erat demonstrandumBovendien worden er wel eens zaken beweert die feitelijk niet juist zijn. Voorbeeld: laatst riep iemand, geheel ter goeder trouw, dat een helling van 7% prima te doen is voor modeltreinen. Dan voel ik me toch geroepen om de discussie aan te gaan omdat de vraagsteller daar beter mee geholpen is.Allemaal geen halszaken en geen aanleiding om elkaar voor rotte vis uit te maken overigens.En oh ja, pølse-geleuter mag best in het Trambaan-draadje..
@Han: Een paar posts over de Deense keuken. Inderdaad off topic, en verder geen probleem dat er geveegd is, maar als je her en der aanbevelingen door gebruikers leest (laat weten waarom er geveegd is, breng de posters van geveegde posts op de hoogte) en reacties van moderatoren (kunnen we doen, we blijven luisteren), dan verbaast het me dat er weer in een oude gewoonte is geschoten en zonder nadere uitleg is geveegd. Gewoon jammer.
Je kan natuurlijk ook denken "was geheel off topic dus duidelijk waarom geveegd". Kunnen we de verontwaardiging bewaren voor gevallen waarbij het niet zo duidelijk is.