De voeding die je ziet hangt op ruim 3 meter hoogte en hier kan je dus niet bij komen.
Let op, het is dus niet onmogelijk alleen moeilijker om van de grond de voedingen aan te raken. Je kunt tenslotte van alles neerzetten langs de muur om er op te klimmen, omdat bijvoorbeeld het sein ernaast niet werkt.
Hallo Peter,Let op, het is dus niet onmogelijk alleen moeilijker om van de grond de voedingen aan te raken. Je kunt tenslotte van alles neerzetten langs de muur om er op te klimmen, omdat bijvoorbeeld het sein ernaast niet werkt.Omdat je ze wilt kunnen zien, herkomst is tenslotte het spoor, zou je er aan kunnen denken om ze af te dekken met een plexiglazen kap.Groeten,Christoph
Peter,Bijzonder fraaie ruimte hebben jullie weten te krijgen ! Gaan jullie de focus leggen op 3-rails of gaat ook 2-rails een rol spelen ?Sander
En met een beetje moeite ook vanaf het plateau achter het hekwerk.Gr.Eric
3 rail ??.... dan kom ik nie...................... Ik neem aan dat ze er van uit gaan dat er alleen mensen komen met wat meer hersencellen dan een 1 cellig wezen.Anders wil ik wel een bordje maken hoor, speciaal voor heeeeel domme mensen Een zeer mooie ruimte, zou ik heel jaloers op kunnen zijn..........laat kunnen maar weg trouwens
Wij kregen het volgende bericht binnen:Zaterdag 15 september om 11.00 uur openen wij ons clubgebouw aan de Velsenstraat 10c 4251 LJ te Werkendam.Wij zijn geen commerciële instelling, je kunt ook geen lid worden van onze club het is voor iedereen.Het enige wat wij vragen is een bijdrage voor de gebruikte consumpties.Onze club wordt gerund door een aantal vrijwilligers die allemaal bezig zijn in de modelwereld.
Daar wordt nog aan gewerkt, we hebben een keuken met grote koelkast.Alcohol wordt er in iedergeval niet geschonken, we zijn geen kroeg Mvg,Peter / degeluidsmanHobby in Praktijk.