Paul,Helemaal geweldig dat de stekker er toch niet helemaal uit gaat.Ik ben nog volop aan het uitproberen om Koploper mij eigen te maken en vind het een prachtprogramma.En die andere hobby van je..... Ik ben ook liefhebber van orgelmuziek en kan ook enigzins wat muziek uit een orgel krijgen.Ik heb er helaas weinig tijd voor, maar kan begrijpen dat je daar weer meer tijd en energie in wilt steken.Als je nog eens een concert bij mij in de buurt geeft, hoop ik tijd te hebben om te komen luisteren.
En dan te bedenken dat Koploper in Delphi een leer project was om Delphi te leren kennen.
Als de zaken niet veranderd zijn dan is Paul te beluisteren op vrijdag 24 augustus om ca. 19.30 in de Laurenskerk in Rotterdam.Cat
Op een gegeven moment wordt je geleefd door je gebruikers. Er zijn er bij die zelfs denken dat zij eisen kunnen stellen aan de ontwikkeling wat er in moet komen. Je wil niet weten wat je allemaal over je krijgt. Dit wil ik niet meer.
Ook ben ik mijn echte grote hobby weer goed aan het oppakken luister hier. Dit is altijd mijn grootste hobby geweest en heb nu daar ook weer les in.
Herschrijven is voor mij echt geen optie meer. Je wil niet weten hoeveel tijd in de ontwikkeling van Koploper is gaan zitten. Als ik het al zou doen dan is dit echt alleen voor Selectrix en mijn vrienden. Maar die kans dat dit gaat gebeuren is verwaarloosbaar klein.
Grin,Datum klopt; tijd niet; het is 20:00 tot 20:30 en wat ik daar probeer te spelen: de complete eerste orgelsonate van A. Guilmant.Ik hen geen idee wie Cat is dus ben ik wel nieuwsgierig hoe jij dat weet.Mvg,Paul.
Met Miniworld Rotterdam heeft Paul Haagsma een zakelijke overeenkomst die hij echt wel zal nakomen. Ook al omdat hij daar niet te maken heeft met een forum met allerlei vervelende 'bijeffecten'. De Koploperversie die Miniworld Rotterdam gebruikt is trouwens sowieso een aanpaste versie die daarom ook vast specifiek onderhoud nodig heeft als er wat aan mankeert..