Waar veel mensen hun "status" aan ophangen....Ik heb net m'n rijbewijs moeten "verlengen". Een rijbewijs krijg je als je een rijexamen met goed gevolg aflegt. Maar ik heb ook het HAVO-examen met goed gevolg afgelegd, ik hoef m'n diploma toch ook niet om de 10 jaar te verlengen? Klinkklare geldklopperij
Maar dat maakt geen drol uit met parkeren, behalve dat je door de lengte vaak wat makkelijker kan manoeuvreren, helemaal omdat het vaak enkelassers zijn. En tja, is een huis huren waar anderen ook in geslapen hebben niet ook heel outdated?Overigens hobbel ik wel graag door met zo'n bak erachter hoor... Snelwegwerk meestal iets van 100, maar liever nog wat harder...
90 km p/u in nederland. Geremd of ongeremd maakt daar voor iet uit.Als de caravan/aanhanger uitgerust is met stabalisatoren mag je in duitsland 100.
Volgens mij gaat Marc met een tram kamperen.
Nou, niet zozeer de rent-a-tent is erg, het zijn de mensen die 'm daadwerkelijk huren. Als je dan het gevoel van kamperen met alle gemakken van thuis wil, haal dan het dak van je huis en span er een stuk zeil overheen...
Mag ik nou van de zomer in een rent-a-tent?
@Marc: te laat geboren voor de RTM misschien, maar hier kun je ook in een tram slapen: http://www.controversy.nl/index2.htm