om eerlijk te zijn ziet het er beter uit dan al die speelgoed- en pillenkleurtjes op de huidige locs. Om nog maar te zwijgen over appeltjesgroen. tot zover deze azijnlozing
Tsja, het nadeel wat blijft zijn die 2 mooie stoomloc's die weggestopt zijn en dat er management zit wat totaal niets met stoom heeft, maar des te meer wil spenderen aan het rijvaardig maken van diesel en electrische treinen. Daarom is het goed als Paul van Vlijmen ooit eens vervangen gaat worden door iemand die net zo gedreven en enthousiast is, maar meer de balans zoekt en zich niet alleen richt op het rijvaardig en in concoursstaat houden van electrisch en diesel materiëel. Het is natuurlijk totale onzin wat die man af en toe uitkraamt over stoomloc's zoals het zeggen dat de oude dame rust heeft verdiend als 'ie het over de NS 3700 heeft. In diverse landen rijden toch echt wel oudere stoomloc's nog gewoon rond, neem bijvoorbeeld The Bluebell Railway. Maar goed, ik geloof niet dat dat op korte termijn gaat gebeuren. Nou ja, wat in het vat zit...
edit:Ha Eelco ik kom jouw altijd tegen als het over grafiti gaat
Precies, begrijpelijke keuze. Waarom dan toch afgeven op dhr. Vlijmen Hij doet dan toch zijn werk goed.
Jaren geleden heeft mijn zoon ook een poging ondernomen om mijn baan wat op te fleuren. Gelukkig heeft hij een ander beroep gekozen.....Groet Jaap
Dan laat ik ze liever wegroesten