Ik gok op de geklonken versie.Nog iemand een philo c12 bouwsetje overnemen Groeten Arjen
Ah met de C12c ben ik superblij! Nu nog eerst een tijd wachten. Maar dit stalen rijtuigtype is een mooie aanvulling op de Stalen D die ook van staal was. Is er in de werkelijkheid nog zo'n rijtuig bewaard gebleven?Andre
De geklonken versies zijn alle gesloopt, dit is een gelaste uitvoering en wijkt dus af van het model van artitec.
En het apparaat dat jarenlang bij de Amsterdamse markthallen stond, was dat ook een gelaste?
Goed, we kunnen gaan sparen.
De geklonken versies zijn alle gesloopt, dit is een gelaste uitvoering en wijkt dus af van het model van artitec.Groeten Arjen
Heb ik een andere suggestie voor: Ik wil graag bij deze 3 losse interieurs bestellen bij Artitec. Dat is het enige dat de Philo's missen, namelijk een goed interieur. En o ja, de Philo's zijn geleverd met foute draaistellen. Maar die van mij gaan niet weg.mvg,IvoP.S. in de Artitec folder kan ik de draaistellen eigenlijk niet goed zien. Overigens mist er nog een versie: lage klasseborden met donker dak. Zo hebben ze vanaf ongeveer 1939 tot 1948 gereden. Misschien juist leuk achter hun oorlogs uitvoering van de 3700