Als hij voor de 12 e keer een lok uit zn vitrine moet peuteren . Met kans op omgooien en schade aan de andere treinen kan ik me hier best wel iets bij voorstellen
Bij de stand van ESU stond niet de Class 66 maar de Class 77...... of heb ik het verkeerd gezien.Jeffrey
Leuke banen gezien, vooral die Turkse was interessant met o.a. ruïnes uit Efeze (ligt in Turkije, Rob Manenschijn ) die ik herkende van een vakantie, een paar jaar geleden.
Wat ik persoonlijk het mooiste vond was dat stukje met de Griekse ruïnes.
@Ivo, dakfoto´s heb ik ook gemaakt, was nu mooi te doen.
J, waarbij ik vooral Ronald nog even een veer wil geven die, ondanks priveomstandigheden, toch zijn mooie Amerikaanse sfeerbaantje op tijd af heeft kunnen maken. Los van de artistieke prestatie in paar weken z'n modules af, petje af hoor!Bessel
Beste Joost,Ik weet niet waarom je ieder jaar dit draadje vervuilt met minachting voor TOP-bouwers. Zijn het niet de buggy's dan staan de treinen weer stil.Je mag best kritiek uiten, maar als je niet langer dan een uurtje rondgekeken hebt, weet je niet waar je over praat.Sorry maar ik moest dit even kwijt!Graag weer On-topic mannen.Groet Jaap
The master himself
Das een hele slimme, heb ik zojuist ook gedaan. Net als de treinkaartjes(Zoetermeer-Utrecht CS) dat scheelt weer een hoop tijd..vrgr Steef
Bij de 2e editie kregen we destijds de kritiek dat er teveel Amerikaans stond. Nu is het weer teveel Duits.