Tijdperk:Mijn voorkeur gaat uit naar Amerikaanse modellen, vooral steamers, maar na wat speurwerk op internet vind ik de modellen van o.a. Bachmann toch wel 'plastiekerig' overkomen. Omdat deze blijkbaar toch niet zo simpel te vinden zijn ga ik toch richting de traditionele Duitse stoomloks gaan.
Wa's dat toch met dat europese rondje rond de kerk? Op 200x80 kun je een super rangeerbaantje maken..
De Multimaus is geschikt voor N en H0. Je hebt vast ook wel gelezen dat er niet zozeer wordt aangeraden om een losse Multimaus langs de officiële Rocoweg te kopen. Dan zijn ze schreeuwend duur. Of je koopt een startset of je koopt een door de winkel of een andere handelaar uit een startset gehaalde Multimaus. Ik weet niet of dat rond Antwerpen gemakkelijk is te krijgen.Als je toch Engels gaat, kun je misschien een centrale van Hornby overwegen. De zogenaamde Hornby Elite heeft ook een prima prijs-kwaliteit verhouding. Verkopen ze vast wel bij Hattons.
Er is he-le-maal niets mis met rondjes rijden. Lekker onderuit zitten en genieten van een treintje dat z'n rondjes draait, prachtig! Dat kan op zo'n rangeerbaantje niet, daar moet je elke keer die knop heen en weer draaien. Het is geen werk!
Dat zeg ik heb nu ook een gamma kersttrein
... want ik zit nog met een vraag over de aansluiting van de MM naar de rails.