Totaal aantal stemmen: 249
Poll gesloten: 22 December 2011, 08:25:30
Is ook zo, maar als mijn kerkdienst later begint wil ik natuurlijk niet te vroeg wakker worden. Ik Bunnik heb ik in ieder geval geen last van te vroeg klokkengelui.Maarten
Bovendien zou zoiets ook beter zichtbaar kunnen zijn als het permanent boven aan de pagina staat.
Ondanks dat Bob nog maar weer een neiuw draadje heeft gestart om uit te leggen wanneer welk evenement nu gepland staat, lijkt het mij ook erg verstandig om maar één evenement tegelijk te doen. Bovendien zou zoiets ook beter zichtbaar kunnen zijn als het permanent boven aan de pagina staat. Dan denk ik bijvoorbeeld in of naast de kop van Beneluxspoor Klik hier voor de gastendag op xx-xx-2012!Jeroen
Hangt er vanaf wáár het is (Limburg Brabant en Zeeland kom ik niet ) En als het in de vakantie valt dan zou het voor mij handiger zijngr. Viktor
Overigens is de MSG Den Bosch helemaal klaar voor de eerste Beneluxgastendag geloof ik (of niet Bob? )
Vraag: Kom jij naar een eventuele "gastendag" (Poll gesloten: 22 December 2011, 08:25:30)Ja - 78 (31.2%)nee - 59 (23.6%)misschien - 113 (45.2%) Totaal aantal stemmen: 250
Het hangt er voor mij wel van af of ik er met een scootmobiel of rolstoel rond kan rijden.Hopelijk tot gouwHerwim Frank