En Wie volgt met de toezegging vaste donateur van BNLS te worden?
Ik ben wel benieuwd naar een update van het financiële verslag. De laatste is van september 2010: https://images.beneluxspoor.net/bnls/Financien_September_2010.pdfIk wil wel graag weten waar het geld heen gaat voordat ik evt. een donatie doe...Grt,Gerard
Verder vraag ik mij af waarom BNLS acties zoals Frank die onder andere regelmatig doet niet prominent bovenaan het forum staan. Ja, het is een soort reclame, maar mensen die Frank in Houten of Eurospoor gezien hebben, of de Railmagazine gelezen hebben en mee willen doen aan zo'n BNLS actie, maar deze site verder niet kennen, gaan de lopende acties echt niet vinden hoor. Gedurende de inschrijvingsperiode mag zo'n actie best goed zichtbaar zijn! Waarom kan een 5 jaar logo en een Sinerklaasmijter wel, maar een link met fotootjes van de lopende actie niet???
Verrder vraag ik mij af waarom BNLS acties zoals Frank die onder andere regelmatig doet niet prominent bovenaan het forum staan. Ja, het is een soort reclame, maar mensen die Frank in Houten of Eurospoor gezien hebben, of de Railmagazine gelezen hebben en mee willen doen aan zo'n BNLS actie, maar deze site verder niet kennen, gaan de lopende acties echt niet vinden hoor. Gedurende de inschrijvingsperiode mag zo'n actie best goed zichtbaar zijn! Waarom kan een 5 jaar logo en een Sinerklaasmijter wel, maar een link met fotootjes van de lopende actie niet???
Zowel ik als het volledige systeembeheer team weten niets van een banner. Frank, je mag ons via mail laten weten met wie je dat besproken hebt. Voor nu zou ik het kwade daglicht waarin wij blijkbaar weer eens gezet moeten worden hier willen beëindigen.
Dat zou wel makkelijk zijn, he? Vragen om kritiek achterwege te laten. En als dat niet gebeurt, dan maar een slotje?
Er worden hier terechte kritische opmerkingen geplaatst (de banner-perikelen van Frank zijn daar maar een klein deel van), ik mag toch hopen dat dat gewoon kan, hier?
Makkelijk hè bashen!
Het is altijd makkelijker commentaar, kritiek te geven. Het is altijd makkelijker om aan te wijzen waar het fout gaat. Het is makkelijker om de negatieve dingen naar voren te halen. En ja, er gaan dingen fout, er ontstaan misverstanden. Maar het is veel waardevoller om te kijken waar het goed gaat, hoe je processen kunt verbeteren, hoe je je daar op kunt richten. Het is veel waardevoller om iets op te gaan bouwen. En dat kan via het kijken naar negatieve dingen, maar dan wel met het oog op de opbouw. Dat je dus iets signaleert, dat deelt met de mensen dat je je zorgen er overmaakt, en dat je graag wilt dat het beter gaat worden. Dan bouw je iets op. Dan wordt iets beter.
Je ziet ook een poging om tot een oplossing te komen. En daar gaat het om.