ook van dit forum, nog wel
Even donderdag avond vanuit het zuiden des lands naar Utrecht op en neer rijden om mijn dio "ergens" af te leveren, zal wat mij betreft een no-go zijn.
dat ik m'n werk (waarin ik én natuurlijk Hans -> aka Duizendpoot) zoveel werk, tijd en geld in hebben zitten niet aan iemand mee (in de kofferbak naar Utrecht) die ik niet ken.
(Ik spreek niet voor Hans, maar voor mij persoonlijk)Even donderdag avond vanuit het zuiden des lands naar Utrecht op en neer rijden om mijn dio "ergens" af te leveren, zal wat mij betreft een no-go zijn. Laat ik al helemaal zwijgen over het gegeven, dat ik ergens ook nog eens borg voor zou moeten betalen...Groet, Patrickps: Chris... 't kwam wel een beetje lullig over die reacties... nota bene van meer vooraanstaande BNLS-leden, Eurospoor 2011 team-leden, Mitropa-leden... ik begin ietwat van een "verstrengeling" te ontdekken op zo'n manier... Als dat straks bij de jury ook zo is, zeg het me dan vast nu... Hoef ik niet voor niets een aantal keer naar Utrecht op en neer.
wat heeft die ineens joh ?? wedstrijdstress ??eric
Begint haast op algemene politieke beschouwingen te lijken.
Dus toen je je inschreef lag Utrecht nog in het zuiden des lands ??
Nou nou...... verstrengeling? Hoe verzin je het....... Lijkt het wel op
Chris, ik heb die tag er niet bijgezet.... die staat er zo opeens. Ik vind alleen de reactie van Patrick een beetje uit de bocht. Verstrengeling, paniek, foei toch. Het is maar spelen met treintjes hoor....
HerenMag ik u erop wijzen omdat jullie in de tag hebben staan dat je in het eurospoor 2011 team zitten dit niet echt gepast is wat jullie nu doen ?
Nee, daar ga ik zelfs vanuit, en weet dan dat P@tje zich ook prima zal vermaken met jullie.
Tja, dat zal aan ons niet liggen