Waar slaat die titel nou weer op, "goederen gaan voor personen". Goederen gaan absoluut niet voor personen. Vervoerders moeten juist oppassen dat het hele spoorwegennet niet volgepland wordt met alleen maar personenvervoer.
Klopt ook niet. Als een reizigerstrein te laat is en de goederentrein die er achter rijdt, dan mag de goederentrein eerst. Op tijd rijdende treinen gaan voor vertraagde treinen en dan maakt het niet uit of het een reizigers, of een goederentrein is.De oorzaak van dit verhaal in Venlo zal als oorzaak hebben dat de goederentrein veel te vroeg stil stond en laat een Duitse E-loc nou niet willen functioneren onder 1500 volt.......(m.u.v. een meerspanningsloc natuurlijk).
Waar slaat die titel nou weer op, "goederen gaan voor personen".
En de BV Nederland heeft er geen baat bij dat NIET iedereen met de auto naar zijn werk gaat, want endemische files kosten de BV Nederland niets?
Dus ik weet niet wat je ermee wilt zeggen?