......................ivm drogende was en ruimte voor eventuele logees, als de logeer kamer al vol is.
Als de logeerkamer al vol is..........moeten de logees die daar niet bij passen maar genoegen nemen met een plaats op de grond op de overloop of zo......weg met die lui! Het is jouw treinzolder!! Die drogende was zou ik sowieso niet op de treinzolder willen hebben...veel te veel vocht.Tegenargument zal wel zijn: je bent maar te gast om mijn was-zolder! Maar die discussie moet je zelf aangaan met he vrouw groet,Jakop
Maar die discussie moet je zelf aangaan met he vrouw
investeren in een wasdroger misschien?
Het enige wat ik heb getolereerd op zolder is de CV ketel, de rest is mijn domein
Neem dan een condensdroger. Heb je meteen warme lucht op zolder en dus een verwarmd hok.Overigens in ogenschouw nemende dat het drogen van was en het verwarmen van steeds vochtiger lucht ook geld/energie kost, is een wasdroger echt niet zo duur meer.
Idee, bouw je baan voor een deel op segmenten.Als je vrouw de zolder 'even' niet nodig heeft zet je ze neer en heb je meer baan. Als vrouwlief de zolder inneemt, breek je ze af en zet je ze in een hoek in een rek.
ok dus ns. Ik dacht rollende landstrasse dus buitenlands vb. Dan moet je idd dubbelsporig houden. Zou als stationsvoorbeeld iets als ede-wageningen ofzo bekijken toen ze nog hupack verlading hadden. Voor een schuin/ in bocht liggend station heeft deze http://www.flickr.com/photos/27262916@N00/5872725729/in/photostream een goede oplossing gevonden, met de rolbrug op de plaats waar die is kan ik helaas niets bedenken.