Ik heb er twee, nl. een van de LNER en een van de LMS.Ik heb de wielen van beide vervangen door Ultrascale wielenDe reden daarvan weet ik niet meer, maar neem maar aan dat ik niet tevreden was over de wielen.Ik heb bij het overzetten van de wielen ook onder de lok iets moeten repareren, ik weet niet meer wat het was.Wat het ook was: het had niet zo gemaakt moeten worden, maar het was goed te repareren.De LNER-lok heeft, toen ik met mijn BMB-bak op beurzen meedeed met de Forumbaan, een aantal keer zonder problemen op slakkensnelheid op de yard rondgereden.Prima lokje. Leen.
De mijne word nu getest:http://www.rmweb.co.uk/community/index.php?/topic/69664-a-nod-to-brent/page-1086#entry2927403Sierd Jan
Ja...momenteel aan de Bushmills met Honey...wat last van het keeltje...
da's toch de bedoeling. Maar eerst een "trubble schooting" i.v.m. de koppeling op de loc.Die durft al eens al rijdende los te komen.Gr,Jan(tje)
.....Nu nog wachten op de BMB Colliery-bak van Sierd-Jan. .....Werner
Afgelopen vrijdag is hier ook een pakketje uit L'pool aangekomen. In dit geval niet zo'n afgezaagde SECR H-class. Maar wel deze jongen:Een DJ Models Hunslet J94 Austerity in NCB livrei. Ik zat er al een paar maanden naar te kijken, maar nu toch de knoop doorgehakt. Nu nog wachten op de BMB Colliery-bak van Sierd-Jan. Werner