Onmacht is een van de meest frustrerende menselijke emoties.Maar in het geval van een foutief geleverd lokje heeft het weinig zin om er een groot levensdrama van te gaan maken en daardoor de rest van je leven negatief te laten beïnvloeden. Er zijn belangrijker zaken.Desondanks ben ik er wel flink ziek van en zou ik de daders graag door de worstmolen willen draaien. Voorheen werd de verzending geregeld door kundige, gedreven mensen die van wanten wisten. Die zijn nu blijkbaar vervangen door procesmanagement met zijn robotcultuur. Ik denk dat op een afstand te kunnen ruiken en in gedachten hoor ik het gezwets erover en zie ik de bijbehorende brown paper sessies. Brrrrr..... Gelukkig heb ik daar al enige tijd niet meer dagelijks mee te maken. Bij Locomotion zal er de komende tijd nog wel flink vergaderd moeten worden, want er is met het proces veel misgegaan, niet alleen bij mij. Ik heb gisteravond een nette pismail gedicht en die toegestuurd aan Stuart, de verantwoordelijke bij Locomotion.Ik heb uitgelegd wat er gebeurd is en waarom het geen "pleasant buying experience" is. Ik heb ook gevraagd wat ze nu gaan doen om het e.e.a. recht te zetten. Hopelijk doen ze er deze keer, in tegenstelling tot de vorige keer, wèl iets mee. De vorige email werd gewoon genegeerd en daarmee is deze ellende begonnen. Maar er is gelukkig zowaar een alternatief waar je de Stirling Single kan kopen, nl. bij Olivia's Trains. Je betaalt dan wel wat meer, zo'n kleine £100, maar waarschijnlijk krijg je dan wèl netjes thuisbezorgd wat je besteld hebt.Dus als geld geen rol speelt........ Leen.
En daar is wel nog een nieuwe Hornby stoomloc aan m'n vingers blijven kleven:R3518 "The Final Day" LNER Class A3 'Gay Crusader' N° 108Vorig jaar in een oplage van 500 stuks uitgebracht n.a.v. de 70è verjaardag van het einde van 'The Big Four'.Met certificaat n° 434Leuk locje om wat tegengewicht te bieden aan al dat (South/Great) Western geweld op den BMB...
Volgens mij rijdt er vaak meer LNER rond dan GWR op de BMB.