Gegroet mede-spoorders,Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen:Toen wij gisterenavond thuis kwamen van het carnaval vieren, zijn we voor de onprettige verrassing te komen staan,dat er hier ingebroken is !In huis is er niks raar genoeg niks weg (de deur tussen de garage en de rest van de woning was op slot, maar dit is maar een simpele houten deur).Vermoedelijk is het iemand uit de buurt geweest, want af en toe moet die garagepoort natuurlijk open om de auto binnen/buiten te rijden, en dan heb je mooi zichtop al m'n gereedschap en electronica-materiaal.Wat er meegenomen is:- 2 PC's, (schermen hebben ze niet mee, die hangen nog aan de muur)- 1 NAS (Conceptronic Ch3sNas met 2x 1TB schijven in)- 1 Philips HD satelliet ontvanger- 1 labo-voeding Velleman 0-50V / 50A- 1 logicport logic analyser- Alle voorraadbakjes met electronica onderdeeltjes + nog enkele curver bakken met electronica voorraden zijn allemaal weg.- m'n elektor profiler (CNC machine dus)- ICD2 PIC programmer- MyAVR Atmel AVR programmer- 3 multimeters / schroevendraaiers / ander klein gereedschap- 10x warmwitte LED-strips op rollen van 5 meter- 5x RGB LED-strips op rollen van 5 meter (inclusief controllers)- 6x LIPO batterij ladersHet ging de dieven voornamelijk om het electronica-materiaal,want diverse bouwdozen van faller & vollmer en eveneens m'n roco & marklin kranen (in originele verpakkingen), zijn onaangeroerd gebleven.(ook dozen met marklin rails & transfo's enzo, zijn onaangeroerd gebleven)- Indien U ergens op een veilingsite ofzo, dergelijk materiaal aangeboden ziet, kan U mij dan een seintje geven ?- Voor de personen die electronica-bestellingen bij me lopen hebben: Ik ga jullie jammergenoeg niet verder kunnen helpen. *De schema's en broncode voor de IC's enzo, zijn "weg", die stonden op de PC's en de NAS *M'n freesmachine en electronica-voorraad is "weg"Afhankelijk of m'n spullen worden teruggevonden en/of de verzekering geld uitkeert (wat wel eens lang kan duren volgens mij),kan ik al dan niet in de (verre) toekomst, jullie misschien terug verderhelpen.(Profiler is niet meer verkrijgbaar, en een andere CNC machine van een andere leverancier, kost al gauw 4000 à 5000 euro, zonder tools)groeten,Kris