Sja, maar dat is dan wel weer Rover, die daarover praat...
Zonder Rover en andere consumenten organisaties zouden er nog alleen treinen rijden tussen Amsterdam en Rotterdam en dan natuurlijk alleen intercity's....
@Henk: het kan natuurlijk best zijn dat men meer dan een uur onderweg is, maar er zijn ook momenten dat alles goed gaat en het dus in 49 minuten kan. De tekst klinkt alsof elke mogelijkheid om er binnen het uur te zijn bij voorbaat niet bestaat, en daar verzet ik mij tegen.
Overigens ging het mij helemaal niet zozeer om die 49 minuten, maar meer om het feit dat Rover vaak (en dat is geen vooroordeel maar een ervaringsfeit) dingen roept zonder ze te kunnen onderbouwen, en daarom uit ik mijn twijfels omtrent het huidige 'onderzoek' (of 'proef' of hoe je het ook wilt noemen).
Daarvoor zijn Wesley en ik veel te beschaafd Sobat.
Het is geen proef, het is geen onderzoek, het is een actie bedoeld om duidelijk te maken dat de reistijd per ov van Veenendaal naar Amersfoort met pakweg een uur belachelijk lang is. Niet meer en niet minder.
De uitlatingen van Rover verschillen helaas niet wezenlijk van die van een individuele reiziger en hebben dus ook niet wezenlijk meer impact. Dat wilde ik aangeven .