Werd er trouwens bij excursieritten met de museumloc het bovenste frontsein gebruikt?Jos.
Het woord "te duur" is op 2 manieren op te vatten.1. de prijs voor de loc stemt niet overheen met het gebodene.- Of dit waar is weten we nog niet, bijna niemand van ons heeft het model in het echt gezien. Dat blijft dus nog even afwachten geblazen.2. de prijs komt niet overeen met je portomonee.- Dit weet je meestal gelijk al, door een simpele blik op je banksaldo.En ach, met een beetje geluk maakt Piko er volgend jaar een hobby versie van Wat ik zelf doe?Nog geen idee. Vind het opzich een schitterend model, van wat ik tot nu toe gezien heb, maar moet hem eerst een keer live aanschouwen, om te kunnen oordelen of hij in de collectie komt ja of nee.
....... De inhoud is deels voer voor psychologen, denk ik.........
Je bent precies op tijd begroet Diederik Tomesen bij de Artitec stand. Je bent straks getuige, en je kan foto’s maken, van het uitpakken van de eerste exemplaren 3700. Herbert (Tomesen) zit in het kantoortje en controleert nog even of wel de juiste loc’s uit China , het land waar deze modellen gefabriceerd worden, zijn aangekomen”. Herbert, hij knikt tevreden. Nu kan er niets meer fout gaan. Treinennieuws laat het uitpakken van de modellen in een aantal exclusieve foto’s zien. Dit zijn de eerste foto’s die van dit model gemaakt zijn. De beter gedetailleerde foto’s komen binnenkort op de site van Artitec.