Totaal aantal stemmen: 97
Nee, nee... niet sluiten tenzij we een apart topic krijgen waar we kunnen zeuren over teveel Menno 1846 op dit forum.
Ik heb het gevoel dat we af en toe een beetje bang worden gemaakt door leveranciers. Er komt veel moois uit, maar, als je het wilt hebben, moet je het NU bestellen want we doen maar één batch. Nu word ik zelf niet zo snel zenuwachtig, maar begrijp dat dit stress kan opleveren. Als je zenuwen hebt dat je niets wilt missen, kun je toch alles laten reserveren. Zoals gezegd: de ervaring leert dat het toch wel weer enige tijd duurt voordat alles wat is aangekondigd geleverd is. Maar als ik zie dat er van de DE II nu drie types worden aangekondigd die redelijk snel geleverd worden, dan moet ik in ieder geval keuzes maken en hopen dat er een keer een nieuwe batch komt. En zolang er vraag is, zullen ze dit ook wel doen. Is de vraag weg, dan zie ik ze wel een keer in Houten liggen..
Er komt veel moois uit, maar, als je het wilt hebben, moet je het NU bestellen want we doen maar één batch.