Van mij hoeft die DH-1 en DH-2 niet zo, hoor. Wat mij betreft is het een SRV-bus op rails.
De DE-5 zou heel mooi zijn, maar heel veel mensen kennen het ding niet eens, laat staan dat ze het rond hebben zien rijden.
Artitec zou er goed aan doen om modellen te maken die ze zeker weten te verkopen (zoals ze tot nu toe gedaan hebben).
Een 1200 zie ik niet zo snel gebeuren: immers, ze hadden de Hondekop vrijwel klaar en toen kwam Piko ermee, waarna dit project subiet de koelkast in ging. Van de 1200 zijn er ondertussen al aardig veel exemplaren en bovendien heb je twee verschillende kappen nodig.
Die 12 doet mij in eerste instantie denken aan een lijnnummer van een tram....In Amsterdam hebben de tramlijnen een nummer met een kleurcode erachter....MVG Dave
Over PHK 1 kunnen we vertellen dat ze zowel groepsgewijs en solistisch inzetbaar waren, in elke uithoek van Nederland kwamen, een zakelijke en stoere look hadden, veel op reis gingen door Europa en niet beroerd waren om vuile werkjes op te knappen!