Het is dus een mooi model (waarschijnlijk), maar geen groot serie voor een groot serie prijs. Hoewel...., volgens mij kunnen Märklin en soms Roco (de BR 03) er ook wat van qua prijs.mvg,Ivo
Ik wil niet negatief overkomen maar:je moet het produkt van te voren bestellen, gelukkig maar dat ze lekker goedkoop zijn .Vraag ik me toch af, hoe zullen de rij eigenschappen zijn? Natuurlijk zullen ze bij Artitec zeggen, perfekt.Maar van de artikelen die de afgelopen jaren zijn verschenen bij Artitec zijn verschenen, had bijna elk artikelwel wat foutjes.Voor ik dit model bestel zal ik toch eerst de kat uit de boom kijken.Groet,Oscar
@ han: Germany, staat in de tekst op de artitec site...
Maar hoe zit het nu met "12" en die Duitse namen?
Goed.De hintjes die Artitec gaf, waren natuurlijk een plagerij. Artitec heeft nooit aangegeven dat de hint voor de Nederlandse nieuwtjes zouden zijn Dus de 12 slaat hieropen de Theiner & Meinicke slaat hieropJa beetje gemeen. Maar iemand zei het al in de draad, Er is nooit door Artitec aangegeven dat het hintje sloeg op het NL nieuws. Dat doet onderstaande hint wel.En er zijn een paar mensen die onbedoeld het cijfer 12 toch naar het NL nieuwtje hebben weten te linken !TED en FRED horen bij ELKAAR, maar FRED gaat ook wel eens vreemd.have fun over 1 uurtje !
Wel een beetje raar dat ik op een gegeven moment gelezen heb dat de kolenwagens geraden waren en TED en FRED nog niet....terwijl de 3700 / 3737-posten om je oren vlogen..
Tot nu toe hebben jullie PHK1 opgelost.Ted en Fred nog niet hoor.Morgen om 23.00 de foto's naar de hintjes. En een uurtje later het hele verhaal op de site van Artitec.Inclusief Fred en Ted
TED is al eens voorbij gekomen.FRED is nog door niemand geraden.
12 sloeg natuurlijk gewoon op het tijdstip waarop het bekend gemaakt zou worden