Hier staan plaatjes en zie je duidelijk het verschil. http://www.zimo.at/web2010/products/lokdecoder.htm(even naar beneden scrollen en dan naar rechts)GroetCor
noorse nohabs hebben geen deur in de front, dit is de Deense Nohab ongekleurd...De Heljans kloppen wel...
Dank je voor je antwoord.Heb de foto's in de nieuwhedenfolder 2011 bekeken en de 62950 heeft inderdaad een deur of iets in het front. Bij de 62952 kan ik het niet goed zien. Van de 62950 heb ik nog geen foto gevonden op internet alleen een verwijzing naar dat er groenen waren in het begin. Daarna over gegaan naar rood, de rode uitvoeringen vind ik persoonlijk mooier.Van de 62952(nohab gm opschrift) heb ik wel foto's gevonden en die is er zo in het echt.Helaas ben ik van Heljan niet echt gecharmeerd en de kans dat ik die een koop is bijna nul. Dan liever een foute Roco, maar dat is voor ieder persoonlijk.@Steef, dank je voor je info.
kijk eens op deze sites naar plaatje, zouden zekker wat Heljans tussen zijn:Dombås 1 en Dombås 2
Eerst maar eens afwachten wanneer de Roco noviteit artnr 62674 E-lok 1637 NS cargo uitgeleverd gaat worden. Bij het shopje in Heerenveen is hij nog steeds niet leverbaar.Voor betreft de noviteiten van 2011:Piko 54780 Knickkesselwagen "JET" 59526 GTW 2/6 Stadler dieseltreinstel Arriva Proxxon een tafelcirkelzaag de FKS/E(28070 of de FET (27070)Groenten Rob
Hier geen echt verlanglijstje, ik zie wel wat mijn pad kruist dit jaar. En ik zou graag nog een verrassingsactie vanuit Artitec (of een andere kleinseriefabrikant) zien. In de vorm van een ovalen ramer of een C6400. Maar goed, dat is nog niet aan de orde.