Nederlanders hebben altijd wat te klagen....herstel: mensen hebben altijd wat te klagen.Daarom wil ik bij deze dan ook niet klagen maar wel opmerken dat ik de 1310 destijds heb aangeschaft omdat ik graag de 1313 wilde hebben en dat er gezegd werd dat er na deze batch geen nieuwe uitgaven zouden volgen.Ik heb met plezier de lok omgekat met de knijf-balk en verzette stroomafnemers, verwijderde hokken etc. maar vond het wel een beetje wrang dat er nu toch een nieuwe batch komt en dan ook nog met de 1313....groet,Jakop
FlorisAls je op mij doelt (als winkelier)Er is eerlijk waar tegen ons als winkels destijds verteld, er komen geen nieuwe 1300 series meer.Voor ons was de verrassing toen ook net zo groot.Vandaar dat ik tegenwoordig de kreet eenmalig echt met een paar ton zout neem.
Er komt voorlopig GEEN nummervariant van de 1310 of 1312.
De crux zit 'm in het woordje 'voorlopig'.Van Dale zegt: "voor·lo·pig bn, bw in afwachting van iets anders; tijdelijk, voorshands"Als er was gezegd "De eerstkomende jaren komen er geen nummervarianten", dan was het nu alweer uitbrengen van varianten eerder discutabel geweest.
Jij zei toch ook dat de rode Lint van flm niet in de dump ging staat/stond zelfs op je site ?En dat Roco voorlopig zou stoppen met de 1600en loks?Nu komt Roco met een HUSA kleuren 1600.Rivarossi zei er komt GEEN gele mat 46 en nu weer wel?Dat gedoe van beperkt eenmalig limit geloof ik gewoonweg niet in.De 1601 zeiden ze die zal nooit gedumpt worden en wat doen ze ?Voorlopig geen nieuwe 1300 wat is dat nou op een mensen leven Ik ga niet dood als ze tot 2015 geen 1300 maken ik zou eerder druk maken als RR die mal in de otto mietert