Even de nieuwheden folder doorgelezen:alweer een bruine krokodilalweer een DB 103alweer een ICE 1alweer een V60alweer een set RheingoldenzPrachtig hoe ze in de SBB serie Am 842 Cargo de decoder in de cabine krijgen gepropt (mooie doorkijk).Diverse replica's ?en NIET te vergeten op iedere pagina: Einmalige SerieEn die prijzen
Beter dan de officiële prijzen van Roco en Fleischmann de meeste handelaren nemen dat niet eens meer op voorraad.
De mijne neemt alleen nog maar de dump artikelen en niet meer de artikelen voor de normale prijzen.
Nope. Ik betwijfel of het wel komt, maar dat is gebaseerd op het feit dat Belgie gewoon in de complete nieuwtjes catalogus 2011 is opgenomen.
Sicco, dat is toch nog een 2010 nieuwtje? Ik heb de website www.marklin.be bekeken en nix spannends kunnen ontdekken. Uiteraard kunnen er nog speciale modellen apart aangekondigd worden, dat zal dan wel via de Belgische website gecommuniceerd worden.
Er komt een set met twee diesellocs reeks 59. Dit is al bevestigd, maar nog niet aangekondigd
Sorry ben ik niet van op de hoogte Wel bevestigd, maar niet aangekondigd Ik begrijp hieruit dat de winkeliers het al wel communiceren?
Sicco ik heb vandaag een gedrukte Belgisch/Luxemburg folder bij Marklin meegenomen. Er is dus binnenkort bij de Belgisch/Luxemburg winkels een gedrukte folder beschikbaar.Gr.Brigitte