Omdat "Ivanhoe" binnenkort met deel II hoopt uit te komen, en ik deel I niet tegenkwam bij de grote uitpakactie:
Van het weekend mijn eerste 152'er van Trix binnen gehad en wat voor een!!Trix 22679 152 Albatros. Beperkte oplage van 190 stuks door DB Bahnshop 1435. Echt een prachtmodel![img width=400 height=300]https://images.beneluxspoor.net/bnls/IMG_0283_3.jpg[img]
Trix 22679 152 Albatros. Beperkte oplage van 190 stuks door DB Bahnshop 1435. Echt een prachtmodel!
Vrijdag opgehaald in Heerhugowaard, de groene Roco Sik (bedrijfsnummer 312).Ze hebben er een ESU LokPilot micro V4.0 voor me in gezet.Wie weet, misschien vind ik ooit tijd om er een werkend zwaailicht op te zetten.Heeft iemand wel 'ns geprobeerd om in de twee imitatie olielampen een ledje te bouwen?
@Hans : Ik ga de importeur bellen dinsdag om te kijken of ze misschien toch nog leverbaar zijn.
Chris,Die DB515 reed vroeger toch tussen Maastricht en Aachen?Dacht dat alleen Marklin (Hamo) die in de collectie had.Komt er een bespreking op Groterdam van?Hans