als ik een bericht van gisteravond van je goed lees, dan krijg ik de indruk dat de meldingen op de IB wel goed doorkomen, maar in Koploper niet. Dat zou kunnen wijzen op een fout in de kabel tussen IB en Koploper PC.
Uhhmmm sorry Klaas, maar dat is technisch onmogelijk. De IB staat zelfstandig de S88 te pollen, en geeft deze door aan het besturingsprogramma. En daarbij wordt er alleen maar een verandering doorgegeven.
Heb zojuist alles weer alleen via de IB aangesloten. Werkt perfect geen valse meldingen.Daarna 1 booster (LDT) aangesloten en voila, overal knipperen in Koploper de bezetmeldingen.Echter wanneer ik op de IB dingen uitprobeer te lezen lukt dit niet zoals het zou moeten.Wanneer ik in S88-modus sta en ik lees 1 S88 uit dan zie ik geen meldingen ook als er wel meldingen zouden moeten staan. Zet ik de IB op stop, en darna weer aan, dan verschijnen de meldingen.Alleen voor de op dat moment gekozen S88 om uit te lezen, switch ik naar een andere dan zie ik weer niks, switch ik weer terug zie ik ook niks meer.In Koploper zie ik alles wel.Grappigen is: rangeerloc in 1 van mijn blokken neer gezet, geen melding op de IB....ECHTER: in Koploper geeft ie het blok wel als zijnde bezet aan.Schiet mij maar lek....mvg, Sander
Klaas, het spijt me, maar je snapt het nog steeds niet.Koploper krijgt binnen wat de Intellibox hem verteld. Daar tussen in gaat er niets mis.