Nou als ik de rest van die 100.000 euro mag houden krijg jij van mij een 2400. De 2412 heeft niet zoveel gekost als hierboven.Weet ook niet waar men die info vanaf heeft gehaald.De prijs van de 2412 geef ik ook niet .Kan alleen zeggen dat het tranport net zo duur was als de lok.Heb ik mijn eigen Km naar Petit Rosselle niet geteld omdat het hobby en een uidaging was{is}. En dat ik Raeren was ,was niet direct om nog een lok terug te halen , maar meer om de draaistellen die overbodig waren te bemachtigen.Inderdaad om er voor te zorgen dat er toch nog wat onderdelen te verkrijgen zijn.Groetjes Chris
U heeft nog ergens een overdekte stallingsplek met rails in den lande ?Wij vernemen graag.........
.......aantal welke diep bedroevend laag is......
60 ton = 60.000.60.000 x 20 ct = 12.000 Euri.Lijkt me een redelijk startbod.
Kom, kom, juist alhier wordt al veel bewaard, kijk eens even naar Belgie of Luxemburg. In aantallen is dat een schrale afspiegeling wat in Nederland nog aanwezig is, plus een heleboel museum materieel uit omringende landen. Gr Treinhobbijist
En ik ben vast nog wel wat vergeten.
Kunnen we niet met z'n allen een 2400 kopen Als alle leden van "Beneluxspoor" bv. een bedrag van 2 euro storten.Dan hebben we met z'n allen een 2400 en heeft Beneluxspoor een leuke loc.gr. klaas