Als het pakje langs de douane moet, kan het soms best lang duren.Zo heb ik eens een pakje uit Noorwegen laten komen. Dat duurde drie-en-een-halve week!Een tip: Bel niet de douane om te vragen hoe het ermee staat. Dan schuiven ze je pakjezonder pardon weer naar achteren in de rij... mvg,Gert
.........vreemd toch dat er hier ook weer een paar dagen tussen zitten.........
Dat geloof je toch zelf niet, hoop ik........
.........Natuurlijk wel. Ik heb die tip om niet te bellen met de douane van de grootste pakjesbezorger van Nederland.Die had ik gebeld om verhaal te halen. Ik kreeg een aardige dame aan de telefoon die begrip toonde en me op het hart drukte om toch vooral niet te gaan bellen met de douane......
Niet zo vreemd, als je bedenkt dat jou pakjes niet de enige zijn welke verzonden worden. Ze gaan op een hele grote hoop, welke allemaal individueel aan hun reis beginnen, waarbij ze meermalen worden overgepakt in telkens kleinere hoeveelheden, totdat net dat ene pakje bij jou voor de deur staat. Het ene pakje is daarbij wat sneller dan de andere. Is er ergens in deze keten van pakjes een file (te veel aanbod) dan blijven de pakjes gewoon even staan tot morgen/overmorgen.Enne, wat zat er in het eerste pakje van Hattons