Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Piko 2025 door Mischa
Vandaag om 23:24:40
Piko 51916 NS 1100 blauw botsneus door Quinzeedied
Vandaag om 23:17:56
365 "Het is weekend foto's" door Wim Vink
Vandaag om 23:17:25
Omnummeren Piko 2901 (BR 186) door Traxx
Vandaag om 23:15:21
Bahnstrecke 5867 door Wim Vink
Vandaag om 23:14:52
Sfeer op je modelbaan door sneek
Vandaag om 23:05:29
Interessante youtube filmpjes voor het BNLS Kanaal? door Longtall203
Vandaag om 22:11:33
Yet Another Servo Decoder door bask185
Vandaag om 22:05:33
Philotrain 3737 rijeigenschappen verbeteren door Mar-Cas
Vandaag om 21:48:07
Hengelo in 1981-1982, maar dan anders: Kassenberg in N door Rick
Vandaag om 20:57:31
Een nieuw begin door bask185
Vandaag om 20:38:46
BR-18.6 Schaal-0. door FritsT
Vandaag om 20:06:47
Rhätische Bahn in 0m; van Filisur naar Stuls door markuspetter
Vandaag om 18:58:24
Br 38 Piko Superen. door Vroeger
Vandaag om 18:46:10
Lima IRM pimpen door StefanNL_Plays
Vandaag om 18:45:25
Roco 290 digtaliseren door Herb73
Vandaag om 18:20:20
betreft de YD7001 door Ben
Vandaag om 18:17:43
Ronald doet de Fork Challenge! door Frank 123
Vandaag om 17:53:54
Artitec DE2 instellingen in Lokpilot 3 .5 MTC decoder door bellejt
Vandaag om 17:43:37
Nederland jaren 50 op basis van mijn roots door defender
Vandaag om 17:22:27
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door RetroJack
Vandaag om 17:20:07
S88n bus splitsen door Eric v C
Vandaag om 17:16:19
De Projecten van RetroJack door RetroJack
Vandaag om 16:43:45
US diorama in H0 door Wim Vink
Vandaag om 16:39:08
Roco gebogen wissels 2,5 mm door Albert de Heer
Vandaag om 16:20:42
Toon hier je pas gereed gekomen (model-)spoorbouwsels ... door Gert Arkema
Vandaag om 15:01:14
20 jaar BNLS door MOVisser
Vandaag om 14:43:28
Länderbahn en Reichsbahn locomotieven. door puntenglijder
Vandaag om 14:34:32
Roco Plan T door NL-modelspoor
Vandaag om 11:41:48
Pfarrerwinkel bahn door Wim Vink
Vandaag om 11:03:36
  

Auteur Topic: Voordeel om te werken bij de NS  (gelezen 2263 keer)

mcn

  • Offline Offline
  • Berichten: 49
Voordeel om te werken bij de NS
« Gepost op: 26 January 2007, 17:03:11 »
 Hoi iedereen.

Komt vandaag de koppeling binnen, zit er een folder van Railz bij. Erg leuk, dacht ik bij mezelf, om andere collega's deze mooie attractie onder de aandacht te brengen.
Blader ik verder in de koppeling, kom ik een artikel tegen om gratis een jaarkaart te winnen. De NS verloot 450 jaarkaarten onder de NS-medewerkers  ;D
Dus meteen gedaan, en nu maar hopen dat ik hem win!!

Raymond.
ps. niet doorvertellen aan ander collega's  ::)

manuelspot

  • Gast
Re: Voordeel om te werken bij de NS
« Reactie #1 Gepost op: 26 January 2007, 18:25:01 »
Dan moet ik ook eens gouw de koppeling erbij gaan pakken.

Manuel

Dennis.

  • Offline Offline
  • Berichten: 979
    • De Hoekselijn
Re: Voordeel om te werken bij de NS
« Reactie #2 Gepost op: 26 January 2007, 18:42:35 »
Bij mij is de koppeling vandaag niet binnengekomen  ??? Zelfs de post is niet meer wat het geweest is hier! Maar ik ga zeker proberen er een te winnen!!

Gr Dennis

Overlast

  • Offline Offline
  • Berichten: 2521
  • Wij vragen u begrip voor de overlast
Re: Voordeel om te werken bij de NS
« Reactie #3 Gepost op: 26 January 2007, 19:38:11 »
Geldt de aanbieding ook voor ProRailers?

Maarten
NS 1968 - 1986, H0, gelijkstroom

IPIO'er

  • Offline Offline
  • Berichten: 341
  • "Multi Level" Nederlands Modelbaan in Spoor-N
Re: Voordeel om te werken bij de NS
« Reactie #4 Gepost op: 26 January 2007, 20:47:22 »
Nee, dit geldt niet voor ProRailers want die geven alleen maar overlast
aan het spoornet, há há

Geintje Marc
Een Nederlandse Baan in N, drie etage's langs de wanden van de zolder van 7mtr. bij 3mtr., verbonden d.m.v. een helix.

Chris

  • Offline Offline
  • Berichten: 18619
    • Het Groterdam Project
Re: Voordeel om te werken bij de NS
« Reactie #5 Gepost op: 26 January 2007, 21:03:39 »
 ;D

Die folders heb ik nog op de post gezet  ;D
Wat waren die krengen zwaar !

Bart spruitje

  • Offline Offline
  • Berichten: 508
    • Noordbeek op Beneluxspoor
Re: Voordeel om te werken bij de NS
« Reactie #6 Gepost op: 26 January 2007, 21:35:36 »
Hoi,

Ja inderdaad ik was ook blij :) :) :) :) :) :) :) :) verrrast met de bon.
Ik heb  hem dan ook gelijk op internet ingevuld met het personeelsnummertje erbij. Nu maar hopen dat ik een van de 450 ben.

groeten bart
NS in HO van Noordbeek naar Zuiderbroek. rijden met koploper, IB ir, 2x DE2, DE3 en een klompentrein. Tijdperk 1980-1996